Vi har ikke planer om nye kull før høsten 2021. Dessverre setter vi ikke flere på venteliste. Følg med på hjemmesiden vår og ta heller kontakt når planene er klare og presentert her.
Kennel Av Badiras driver oppdrett av Golden Retriever. Vi har holdt på i over 17 år og har oppdrettet Nuch, Se(u)ch og DkCh samt flere tittelvinnere. Kennel Badiras var den første oppdretteren i Norge som avlet frem ei tispe med tittelen Nordisk Utstillings champion. Vi har fokus på helse, gemytt og egenskaper. Hundene våres lever inne hos oss og er en del av vår familie. De har store friområder å boltre seg på. Kontakt oss på Tlf +47 47933470 Email: festinalentebadiras@gmail.com
mandag 25. januar 2021
Nye planer
Vi har ikke planer om nye kull før høsten 2021. Dessverre setter vi ikke flere på venteliste. Følg med på hjemmesiden vår og ta heller kontakt når planene er klare og presentert her.
onsdag 2. september 2020
11 valper er født hos Kennel Badiras.
Nå har situasjonen roet seg litt og vi har den glede av å melde fra om at det har blitt født 11 valper hos Kennel Badiras. Snuppa og Junior fikk 6 valper og Dina og Ludvig fikk 5. Begge måtte igjennom keisersnitt og vi mistet tilsammen tre valper. Nå vokser de og blir sterke for hver dag. Dina og Snuppa er kjempeflinke mødre. Alle valpene har fått nye hjem. Vi gleder oss til fortsettelsen
mandag 29. juni 2020
Kennel Av Badiras planlegger to kull sommeren/høsten 2020.
Tispene som skal parres er Kephles Winterstorm To Badiras og Snowjar's Carisma
Kephles Winterstorm To Badiras "Snuppa"
Snowjar's Carisma "Dina"
Abonner på:
Innlegg (Atom)




