tirsdag 18. oktober 2022


For en glede! Endelig fikk jeg mulighet til å benytte meg av de edle dråper til Nuch A Mi Manera Av Badiras "Arjo". Dette er min absolutte gromgutt som hadde en så fantastisk personlighet og som var min følgesvenn uansett. Han var med meg på jobb, reiser, kurs, seminarer, Arjo var med meg overalt.. Han er pappa til mange valper og har en høy positiv HD indeks. Han kommer fra et kull på 9 valper hvor alle er fri på hofter og albu og har to søsken som også kan smukke seg med tittelen Nuch/SEuch. Alle disse tre var med på verdensutstillingen som var i Stockholm hvor de fikk flotte resultater. Tungt var den dagen da jeg måtte ta den vonde og tøffe avgjørelsen om å la han få slippe. Vi gikk en lang tur før den tunge turen gikk til veterinæren hvor han da fikk slippe de smertene han hadde. Heldigvis hadde jeg tappet han for sæd i en alder av 10 år - hvor hver og en av dråpene var fulle av krutt.  Det er nå 10 år siden har døde - en tung og mørk novemberdag. 

Så nå, etter 4 uker med spenning, kan vi annonsere den flotte nyheten. Rose - Feel This Moment Av Badiras venter valper med Arjo. Rose er en veldig behagelig tispe som har gjort det veldig bra på utstilling. Hun har allerede kapret sine to Cert og mangler bare det store NKK certet. Rose er en hund som gjerne kan se de andre gå på tur, mens hun heller vi ligge inne i varmen å kose seg, men hun kan også være med på flere timers tur og være den som er mest ivrig. Jeg syns dette er en fantastisk egenskap hvor hun viser at hun er selvstendig og trygg på seg selv.

Det er veldig stor pågang, 4 tisper og 1 hanne er allerede bortbestilt dersom det kommer så mange. Så skriv gjerne litt om dere selv og om hvorfor dere ønsker valp fra oss. Send det på post@badirashundesenter.no

Ser frem til å høre fra dere :)  Valpene forventer født 16-17 november og er da leveringsklare i begynnelsen av januar. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kennel Av Badiras